ROMÂNIA

JUDEȚUL CLUJ

MUNICIPIUL GHERLA

NR. 8407/08.06.2021


 

 

ANUNȚ

afișare proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei si Statului de funcții al Spitalului Municipal Gherla


 

Primarul Municipiului Gherla, aduce la cunoștința publicului următorul proiect de hotărâre:

Referat şi proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei si Statului de funcții al Spitalului Municipal Gherla


 

Orice persoană interesată, precum și asociațiile de afaceri și alte asociații legal constituite sunt invitate să depună propuneri, sugestii sau opinii, cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre mai sus menționat la registratura Primăriei Municipiului Gherla sau prin poștă de la data publicării prezentului anunț, adică 08.06.2021.

Proiectul de HCL, însoțit de referatul de specialitate, a fost afișat în data de 08.06.2021 la avizierul Primăriei Municipiului Gherla și va fi dezbătut în ședința extraordinară următoare.

 

                PRIMAR                                            SECRETAR GENERAL UAT

 


 

CONSILIER SUPERIOR      D. C. M.

 

 ROMÂNIA                                       

JUDETUL CLUJ                                    

MUNICIPIUL GHERLA                                                   

Nr. 8388/08.06.2021

 

REFERAT

 

privind  aprobarea Organigramei și Statului de funcții

al Spitalului Municipal Gherla

 

Prin solicitarea Spitalul Municipal Gherla s-a depus catre Consiliul Local al Municipiului Gherla  a Organigramaei  şi a Statului de personal al Spitalului Municipiului Gherla, in vederea aprobarii.

In conformitate cu prevederile art.129 alineatul 2 lit. c) din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ,  consiliul local  "  aprobă, in conditiile legii, la propunerea primarului … organigrama si  statul de funcţii ale  aparatul de specialitate al primarului,  ale institutiilor si serviciilor publice de interes local…”.

Potrivit dispozitiilor  art.15 din H.G nr.56/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.162/2008 privind transferul ansamblului de atributii si competente exercitate de Ministerul Sanatatii catre autoritatile administratiei publice locala, cu modificarile si completarile ulterioare, competenta de aprobare a Organigramei si Statului de functii al Spitalului Municipal Gherla revine autorității administrației publice locale, prin structura cu atribuții specifice în domeniu, respectiv Consiliul Local al Municipiului Gherla.

Propunerea de Organigrama si Stat de functii formulata de catre Spitalul Municipal Gherla se incadreaza in  prevederile Ordinului MS nr. 632/2010 privind aprobarea structurii organizatorice a Spitalului Municipiului Gherla si încadrarea, conform prevederilor Ordinului MS nr. 1224/2010 - privind  aprobarea  normativelor de personal pentru asistenta medicala spitaliceasca, in numărul maxim de posturi, adică 174 posturi, din care 11 posturi de conducere.

In ceea ce privește oportunitatea si necesitatea adoptării Proiectului de hotărâre privind aprobarea Organigramei  şi a Statului de personal al Spitalului Municipiului Gherla,  arătam ca aceasta se justifica si prin prisma faptului ca a fost aprobata modificarea structurala a Spitalului Municipal Gherla prin adresa Ministerului Sănătății nr. XI/A/Reg.1/10574/IM/773/07.05.2021 înregistrata la Primăria Municipiului Gherla cu nr. 7468/19.05.2021. Totodată va aducem la cunoștința faptul ca luna iunie este luna de contractări ce stau la baza funcționarii si finanțării spitalului in semestrul II al anului 2021.

Având in vedere cele de mai sus, supunem spre aprobare Proiectul de hotărâre privind Organigrama  şi a Statul de personal al Spitalului Municipiului Gherla.

 

INIȚIATOR

PRIMAR

ROMANIA

JUDETUL CLUJ

MUNICIPIUL GHERLA

CONSILIUL LOCAL

NR. 8406/56/08.06.2021




 

HOTĂRÂREA  NR.          din 

privind aprobarea Organigramei si Statului de funcții al

Spitalului Municipal Gherla


 

            Luând în dezbatere proiectul de hotărâre depus de Municipiul Gherla privind aprobarea Organigramei si Statului de funcții al Spitalului Municipal Gherla înaintat in baza solicitări nr…………;

Examinând Referatul de aprobare întocmit de Primarul Municipiului Gherla; 

Analizând Raportul de specialitate al Direcției RUNOS, 

Văzând avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local;

Văzând reglementările Legii 95/2006 privind reforma in domeniul sănătății, republicata cu modificările si completările ulterioare;

Având in vedere prevederile art. 16 din OUG nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuții si competente exercitate de Ministerul Sănătății către autoritățile administrației punice locale, cu modificările si completările ulterioare, Art. 15 din HG nr. 56/2009 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a OUG nr. 162/2008;

In conformitate cu OMS nr. 632/2010 privind aprobarea structurii organizatorice a Spitalului Municipal Gherla precum si a adresei Ministerului Sănătății nr. XI/A/Reg.1/10574/IM/773/7.05.2021 înregistrata la Primăria Municipiului Gherla cu nr. 7468/19.05.2021;

In temeiul dispozițiilor Codului Administrativ Art. 129 alineatul 2 litera c) din Ordonanța de Urgenta 57/2019, Consiliul Local;

Consiliul  Local  al  Municipiului Gherla, întrunit în ședință publică extraordinară de lucru :

 

HOTĂRĂŞTE: 

 

Art.  1  Se aproba Organigrama si Statul de funcții al Spitalului Municipal Gherla conform anexelor 1 si 2 ce face parte din prezenta hotărâre.

Art. 2 Cu ducerea la îndeplinirea a prezentei hotărâri se încredințează Autoritatea Executiva si Spitalul Municipal Gherla.

INIȚIATOR

PRIMAR



 

                                                                                         AVIZEAZĂ

SECRETAR GENERAL UAT

 

Anexa 1

                                                                                           

 

Înapoi la proiecte